dissabte, 17 de setembre del 2011

Fent pinya


Ahir divendres, tres regidors del Partit Socialista: Ramon Ferré, Teresa Cumplido y Yolanda Almagro, vam assistir al dinar de germanor que, com cada any, organitza la Llar d’avis de la Platja de Calafell pels seus membres socis.

Més de 200 persones es van aplegar per tal de passar una bona estona tots junts, gaudir d’una bona conversa, d’uns bons aliments i perquè no, ballar per tancar la celebració.

El menjador del restaurant feia goig tot ple de persones entranyables interactuant, gent que, després de tota una vida treballant i esforçant-se, ara els toca divertir-se, aprofitar tots els bons moments i passar-s’ho bé.

Com a membres d’un partit tradicionalment sensibilitzat amb les persones, vam voler acompanyar aquest col·lectiu de gent gran del nostre municipi, ja que valorem molt positivament la tasca de cohesió social i humana que les llars d’avis realitzen. Tasques que des de fa temps tenen el recolzament i la col·laboració de l’Ajuntament de Calafell.

Val a dir que, durant la legislatura anterior, la nostra companya i regidora de la Gent Gran, Maria Josepa Sans, va saber guanyar-se la confiança i complicitat de la gent gran del nostre municipi. Va realitzar una molt bona feina amb els casals d’avis, tot aportant el suport necessari i l’empenta per tal de donar continuïtat als seus projectes. Esperem que, en aquesta ocasió, la regidora de l’actual equip de govern, la Maria, també faci una bona tasca amb els avis. Ells s’ho mereixen.

7 comentaris:

  1. Buenas noches.

    Efectivamente, como dice Andreu, "els avis ho mereixen tot".
    Ellos han sido el motor de nuestro municipio durante muchos años, han pasado adversidades y carencias mucho más importantes que las que padecemos actualmente. Son los que han propiciado que sus hijos, y los hijos de éstos escojan Calafell para seguir viviendo. Han trabajado y luchado ( y siempre sin pedir nada a cambio) para crear un municipio digno y querido. Y lo más apreciado de todo: han hecho todo lo posible para transmitir estos valores a sus descendientes.
    y ahora nos toca a nosotros correspoderles. Es nuestra obligación moral.

    ResponElimina
  2. Por eso mismo, Helena, Andreu, decidimos, como representantes municipales, que no podíamos dejar de acompañarlos durante esa jornada de celebración.

    Se merecen disfrutar y pasarlo bien puesto que ya se esforzaron y sacrificaron suficiente durante toda su vida.

    Además, hoy día, demuestran su entrega y voluntad cuidando a sus nietos cuando, en su momento, ya criaron a sus hijos. Toda una demostración de amor y cariño.

    ResponElimina
  3. Gracias Yolanda por tu reconocimiento, aunque no soy yo quien lo merece.
    Son personas que como voluntarias trabajan para que sus compañeros puedan disfrutar de su vejez, son muchos los que se esfuerzan para que las entidades de nuestros mayores tengan actividades, atención y medios.
    Un casal o asociación es el resultado de un trabajo anónimo , pocas veces reconocido. De muchas horas de esfuerzo y dedicación, de tardes comprometidas y fines de semana en que dejan a la familia para abrir el casal. Que con su esfuerzo crean un lugar de reencuentro, un verdadero oasis en la soledad de muchos mayores.
    Sean estas lineas el reconocimiento a todas las personas que con su esfuerzo, colaboran en mejorar la vida de sus conciudadanos.

    ResponElimina
  4. Noticias como la presente ayudan a digerir el resto de asuntos.
    Gracias, un cordial saludo.

    J. Navarro

    ResponElimina
  5. Maria Josepa, has fet, aquests quatre anys, una tasca excel·lent i digne d'elogi. T'ha tocat viure d'aprop amb colectius de tot tipus, alguns molt difícils de portar, però estic segur que la gent gran t'ha fet disfrutar de molts bons moments. Ets una persona que es nota que li agrada la gent gran. Tens una sensibilitat especial per tractar amb aquest colectiu i, els demés, n'hem d'aprendre molt de tu.

    ResponElimina