dimarts, 10 de gener del 2012

Nadal en família?


Aquest Nadal no hi ha hagut Parc Nadalenc, l'equip de govern va treure 52.000 euros de la partida del pressupost, en el penúltim ple de l'any passat. Van deixar de fer un Parc Nadalenc que portava més de 25 anys fent-se. No volem entrar a valorar si l'alternativa, el "Nadal en família", ha estat encertada, o no. Però us pengem un escrit que hem trobat al Diari del Baix Penedès d'aquesta setmana passada per que ho valoreu i opineu.

5 comentaris:

  1. Segueixen el camí de la dreta: retallar, retallar, retallar, y, a sobre, no dir la veritat. Això és el que s'està fent al govern de la Generalitat des de fa un any, això és el que està fent el govern central des de fa 15 dies i això és el que està fent el govern de Calafell des de fa 8 mesos.
    Ens han tret el servei d'una activitat que aquest any s'haurià de celebrar el seu 25 aniversari i en la que colaboraven entitats, ciutadans, nenes, etc. S'han estimat més destinar diners en publicitat de l'equip de govern, donar-se autobombo ells mateixos que invertir en activitats pels infants.
    A la premsa he llegit que els motius eren de caire econòmic. Clar no es poden gastar diners en els ciutadans però sí en promocionar-se ells mateixos. No tenen vergonya. Una activitat ja tradicional de Calafell i amb solera se la treuen de sobre en un tres i no res.
    El Parc Nadalenc era un servei a les famílies i als nens que funcionava molt bé. Jo sempre portava els meus fills i estaven encantats. Ademés, si arriba a ploure, què haguéssin fet els nens? Quedar-se a casa?
    Resarem a Santa Bárbara per tal que l'any vinent ens torni a fer bon temps...

    ResponElimina
  2. En estos 25 yo he participado en el Parc Nadalenc, como niño como monitor( sin cobrar) y por último con mis hijos. Como niño lo disfrutaba, luego colabore para que otros niños lo disfrutaran como yo lo había hecho antes y como padre llevando a mis hijos y pagando para colaborar y ver como se lo pasaban bien. Y ahora llegan estos PAPANATAS y lo quitan. No es solo cuestión de dinero señores PAPANATAS DE CIU y PP sino de querer hacer cosas y hacer que la gente se sienta bien y colaboren. Que no tienen ni pu... Idea de hacer nada.

    ResponElimina
  3. Diners o valor i ganes ?.
    que ha faltat per deixar de fer-lo ?

    ResponElimina
  4. Nadal en familia. Seguro que para poner el nombre toda la troupe que tiene en Olivella contratada en comunicación han tenido mucho trabajo... y en que ha consistido??Como muy bien dice el artículo del baix Penedès, en un par de colchonetas infables, un par de talleres para alargar la cosa y el burrito de turno para dar el paseo a los niños... ahhh se me olvidaba, la atracción estrella era ver al regidor Quim dando la mano a los padres presentes y hablar maravillas de lo bien que lo están haciendo. Le pregunté directamente el porqué este cambio y no hacer el Parc nadalenc. Y aluciné con la respuesta: que era muy caro y que a los niños les aburría.. y si llueve? le pregunté seguidamente. Ahí es cuando me di cuenta de su gran intelecto: se encogió de hombros... y balbuceó "home, hi ha el cine per la tarda". Gran respuesta de un gran político.

    ResponElimina
  5. Que los niños se aburrían???? Jajaja, yo he llevado a mis dos hijos cada año ya siempre se lo han pasado en grande. Han disfrutado de todas las atracciones y talleres que se hacían y yo siempre he estado tranquila porque los monitores eran profesionales y además atentos y responsables. Y ahora ese nadal en familia que se han sacado de la manga estos tipos no tiene "ni chicha ni limoná". Ya veremos el año que viene si el tiempo arrecia. Me voy a reir de lo lindo, sobretodo se reira el Quimet que, cierto, iba paseándose por las plazas, sonrisa en boca y sin tener ni idea de qué tipo de actividad era el Parc Nadalenc. Entre otras cosas porque ni tiene capacidad para entender nada ni tiene el más mínimo interés por la infancia. Eso sí, criticar lo que se hacía anteriormente se le da de maravilla. A tí te van a destrozar políticamente si sigues así de capaz en todo lo que haces. Menudo desastre!!

    ResponElimina